۵ پاسخ

چرا هیچکی نمخاد فروردین باشه من خودم از ترس اینکه فروردینی نشه هیچ فعالیتی نمیکنم😂

منم دوست دارم این چند روز زودتر بگذره و بچم اردیبهشتی بشه،از یه طرفم نگران آب دور جنین و کیسه آب و بند نافم ،یکم تاریخ سزارین دارم خداکنه تااونموقع برسم

من چند شبه میزارم روزی دو یا سه بار بیشتر نمیگیره

ن عزیزم شاید دکتر بهتر می‌دونه که الان بزایی

عه منم سومم فردا معاینه لگن دارم و دلمم میخواد اول اردیبهشت بیاد

سوال های مرتبط