چرا هیچکی نمخاد فروردین باشه من خودم از ترس اینکه فروردینی نشه هیچ فعالیتی نمیکنم😂
منم دوست دارم این چند روز زودتر بگذره و بچم اردیبهشتی بشه،از یه طرفم نگران آب دور جنین و کیسه آب و بند نافم ،یکم تاریخ سزارین دارم خداکنه تااونموقع برسم
من چند شبه میزارم روزی دو یا سه بار بیشتر نمیگیره
ن عزیزم شاید دکتر بهتر میدونه که الان بزایی
عه منم سومم فردا معاینه لگن دارم و دلمم میخواد اول اردیبهشت بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.