اگه پاک نمیشه برفک هستش
برفکه همه بچه ها دارن
برفک بچه منم داره نیستامین داد دکتر
ی چند روز نگاه کن هی اگه نرفت برفک دهان هست و اگه رفت احتمالا چربی شیر بوده
برفکه دختر منم داره نیستاتین باید بگیری بچکونی تو دهنش
آب پنیر هست نگران نشو دختر منم همین جوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.