مامانا ۴ روزه فرنی میدم . الان دو وعده بدم؟؟ کم و رقیق میدم

۴ پاسخ

من یه ماهه میدم

من از دکتر تغذیه مرسیدم تا۶ماه یک وعده بعدش دیگه دو وعده
الان مقدارشو بیشتر کن روزی یگ قاشق مرباخوری اضافه کن تا یه پیاله بشه بعد دیگه هرچی تونست بخوره بهش بده

کم کم مقدارشم بیشتر کن

خالی فرنی میدی؟

سوال های مرتبط