۱۲ پاسخ

عشقم چرپ کنی یانه اثری نداره ترک میخوره

من چرب کردم ترک خورد ،باید سعی کنی چیز سنگین بلند نکنی یا پوستت کش نیاد ،رو توالت ایرانی فشار میاره به پوست شکم

برا من ک ۱۰۰۰ تاس

من سرپسراولم روزی چندبازچربش میکردم ولی بازم شده حالا هفته هابره بالا زسادترم میشه فکرتودرگیرنکن

دکتر من میگه شکمی ک باید ترک بخوره میخوره کاری به چرب کردن نذاره

من از اول کرم زدم از حالا یعالمه افتاده

اصلا ربطی ب چرب کردن یا نکردن نداره
بخاد ترک بخوره میخوره

من هر روز چند بار چرب میکنم بالای ۵۰ تا ترک خوردم

من چرب کردم بازم کلی ترک خورد پوستم😑

من خیلی ترک خوردم

همش ژنتیکه من اصلا چرب نکردم ترک هم نخوردم
غصه تنبلی کردن خودت رو نخور

ترکای منم شده ۷ تا😭😭😭😭😭😭😭😱

سوال های مرتبط

مامان 🧡هامین مامان 🧡هامین ۱۰ ماهگی
مامان سیبچه 💙 مامان سیبچه 💙 ۹ ماهگی