۶ پاسخ

دیگه هیچی میگم زشته عیبه نباید انجام بدی
تو پسر خوبی هستی با ادبی

پسر من فقط موهای ابجیشو‌میکشه از این کارش خیلی داغونم🫠🫠🫠🫠

کتک میزنه از یه نفر فحش یاد گرفته بدبختانه

ولی جیغ بکشه حرفشو گوش نمیدم تا اروم صحبت کنه یا بزنه میگم حق نداری بزنی

پسر من متاسفانه زیاد فحش یاد گرفته
همش میگه پ د ر س گ بیشعور
خر راه میره کون کون داره از این بابت داغونمممم بیشتر وقتایی چه زیاد اعصبانی میشه اینا رو میگه یا چیزی که باب میلش نباشه دقبقا از سه سالگی شروع شد

زیاد چالش ندارم حرف گوش میده فقط میرم مهمونی چند تا بچه میبینه خیلی شیطون میشه

سوال های مرتبط