۲ پاسخ

اگه شماره یک میخای من چندتا اضافه دارم بخاطر شرایط جنگ زیاد گرفتم، گفتم نکنه دیگه گیرم نیاد
بعدم از پایان چهارماهگی بچمو غذا میدم کمتر شیر میخوره
اگه خواستی قیمت دولتی ۱۶۵ تومن گرفتم،
حدود ۸ تا اضافه دارم، پلمپ هستن و تا ۲۰۲۸ تاریخ دارن

سلام عزیزم خیلی بد گیر میاد من دماوندم هرماه میرم تهران کلی میگردم تا گیرم بیاد
پسرم تا حالا شماره یک میخورد الان کم‌کم باید شماره دو شروع کنم ولی چندجا رفتم نداشتن

سوال های مرتبط