۲ پاسخ

آره برو بگیر خیلی خوبه
بقیه چیزا هم کم کم اوکی میشه

اره برو بگیر اونوقت همه هم‌میفهمن که تو هرشرایطی به خودت اهمیت میدی و ارزش قائلی برای خواسته هات

سوال های مرتبط