۳۰ پاسخ

چون پدرش احتمالا تو خونه شمارو با اسم صدا میزنه باید باباش چندوقت بهت بگه مامان مامان خانوووووووم😁 تا پسری ام یاد بگیره
ولی من میمیرم برا وقتایی که میگه بهال خانوم🥰

پسرمنم همینه میگ پاطی (فاطی )اکثر مواقع جواب نمیذم ک بگع مامان میگه پاطی آی پاطی

آره پسر من اسم همسرم مهرداد دیداد صداش می‌کنه هرچقدر میگم بگو بابا نمیکه.هنوز میگه آقا دیداد🤣به اطرافیان نگاه میکنن اسمامونو یاد میگیرن.

پسر منم اسممو میگه
کارش گیر باشه یا خوراکی بخواد بهم میگه مامان جو

اوووخدا
اتفاقامن عاشق اینم پسرم اسمم صدا کنه دوسه باری بهش گفتم بگو الا میگه ن مامان 🤣

اخی پاساژ ارمان🥹

وای خودااا گبونش
آره درست میشه
شوهرم منو تو خونه کوثر یا عشقی(فامیلم)صدا میکنه آراد هم به تقلید از اون بعضی وقتا میگفت "عیشگی!" 😅🫠بعد من جواب نمی‌دادم و میگفتم منکه اسمم مامانه با من بودی؟
الان میاد میگه مامانی دیگه جواب میدم

دخترمن به داییش میگه محمدهرچی میگم بگودایی بازمیگه ممد😂😂

پسر منم میگفت بابا ولی جدیدا میخواد بگه وحید میگه گایی😑😑😑هیچ ربطی ام نداره نمیدونم چرا اینطوری صداش میکنه

اره گاهی نَنین صدام میزنه

چرا دوستی قبول نمیکنی عزیزم

پسر منم میگه مامان مامان بعد جواب نمی‌دم میگه آتی😂

پسر منم به باباش همیشه میگه میلاد 🫤 همکارای همسرم دیده بودن گفتن چرا انقد راحته باهات😂

پسرم منو مامانی صدا می‌کنه قربونش بشم
ولی به اسم هم صدا کردن جالبه هااااا😍🤩

دخترمن به باباش میگه اسن یعنی حسن

وووویییی جونم🥹😍 سپیدی ما واسطه بشیم یه هفته اجازه میدی اقا بگن سپیدی؟!🥹🥰

من عاشق وقتاییم که میگه مامان نفیس
شمام هر بار گفت سیپیدی
بهش بگین مامان سیپیدی
درست میشه بعد یه مدت

پسر منم گاهی اسمو میگه اونقدررررررر خوشم میاد میرم بوس بارونش میکنم ولی بیشتر مامان صدام میکنه اونم کارش گیر باش یجوری مامان صدا میکنه دلم ضعف میره

آخ خودااااااااا
لپاشووووو
هزار ماشاالله🧿🧿🧿

وای ولی من عاشق اینم که صدام میکنه مَساااا😂😂

والا خوبه به اسم صدات میکنه دختر من قبلا میگفت به من ننه الان میگه خاله😫😬😅

پسر من مامانا صدا میکنه منو دلم ضعف میره براش😀

پشر منم هردوش صدام میکنه ولی اگر دوس داری مامان بهت بگم به اسم صدا کرد جواب نده یا اصلاح کن خودت بگو جانم مامان

پسر من از اول بهم نگفت مامان
گفت بهار ، الآنم مگه کارش گیر باشه بخواد منو خر کنه بگه مامان 😒😂

بزرگتر بشن میگن مامان

پسرم همرو به اسم صدا میزنه بجز پدرش بهش میگه بابی

دختر من که کلا توپولو صدام میکنه از باباش یاد گرفته بود گاهیم فاطمه صدام میکنه شایدم ماهی یکبار مامان 🤣🥲🤦🏻‍♀️

😌🤣🤣دختر منم به باباش میگه اسین🤣اسماعیله اسم باباش

من دوست دارم در اینده بهم بگه مادر یا فاطمه 😃🤣مامان دوست ندالم🫠

ای خداااااا سلام سپیدی 😍😄🫣

سوال های مرتبط