برا ساک بیمارستان چه چیزایی برداشتین؟؟؟؟؟

۱ پاسخ

پوشک دو سری کامل لباس
دستمال مرطوب، شیشه شیر
زیرانداز تعویض پوشک
سودوکرم
قنداق چسبی
رو انداز نازک پتو کوچولوش🥹
پستونک
دستمال پارچه ای بچه
فلاسک بچه و شیرخشک
من شیر خشک و فلاسک نبردم فک کردم حالا شیر دارم چقدرم داشتم:((خود بیمارستان شیرخشک داد شیر نداشتم اصلا
و لباس و پوشک هم داد لباس براش بزرگ بود زود به دنیا اومد دخترم …ست خودمونو تنش کردم
قنداق سوییسی و کریر هم برا آخرش که برمیگردید به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان ائلوین مامان ائلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی