من ی بسته ۲۰تایی بردم بیشتر برگردونم خونه ...سایز ۱ بردم
یه بسته ۲۲تایی
واسه من خود بیمارستان یه بسته کوچیک داد اضافشم اوردم
دو بسته 😂نمیدونم دونه ای ببرم یا هردو بسته رو
یه بسته ۱۴ تایی برداشتم یکی هم تو ماشین میزارم حالا باشه
من یه بسته ۲۰ تایی گذاشتم
سایز چند برداریم؟
یه بسته صفر و یک بسته یک برداشتم
یه بسته ۲۲ تایی برداشتم کلا ۴ تا استفاده شد
10 تا دونه خود بیمارستان داد
دو سه تاش اضافه اومد اوردم خونه
من یه بسته یک بردم یه بسته صفر.البته مال من دوقلو بود
یه بسته بردار از این کوچیکا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.