برای ساک بیمارستان چقدر پوشک بچه برداشتین؟

۱۲ پاسخ

من ی بسته ۲۰تایی بردم بیشتر برگردونم خونه ...سایز ۱ بردم

یه بسته ۲۲تایی

واسه من خود بیمارستان یه بسته کوچیک داد اضافشم اوردم

دو بسته 😂نمی‌دونم دونه ای ببرم یا هردو بسته رو

یه بسته ۱۴ تایی برداشتم یکی هم تو ماشین میزارم حالا باشه

من یه بسته ۲۰ تایی گذاشتم

سایز چند برداریم؟

یه بسته صفر و یک بسته یک برداشتم

یه بسته ۲۲ تایی برداشتم کلا ۴ تا استفاده شد

10 تا دونه خود بیمارستان داد
دو سه تاش اضافه اومد اوردم خونه

من یه بسته یک بردم یه بسته صفر.البته مال من دوقلو بود

یه بسته بردار از این کوچیکا

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی