خارش داره می‌کشه من و واییییییی واژنم میخارع افتضاح

۱ پاسخ

سلام
همون پماد رو بزن با سرم و شامپو بچه شستو شو کن دامن بپوش شرت اصلا نپوش خوب میشی
پاد کلوتریمازول ۲۵ یا ۵ درصد فک کن بگو خارجی خارش داری
یه موقع داخلی ندن

سوال های مرتبط