بتا شما چقد بالا بوده من ازمایش دادم بتام ۲۰۰بود نگران شدم مشکلی پیش نمیاد؟
ن بابا ! من ۱۱۸۳ بودم ی دونه ست
من 7710 بودم ی قل دارم😍😂
خیر من ۱۳۰۰ بود
من توچهارهفته بچه اولم ۵۷۰۰ بودولی یکی بود دوقلونبود
نه من ۴۸۰۰ بود
بله احتمالش هست حتما برو سونو تو همین هفته ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.