سلام بتا من تو هفته ۴ ،،،۱۰۰۰بود آیا احتمال دوقلو هست

۷ پاسخ

بتا شما چقد بالا بوده من ازمایش دادم بتام ۲۰۰بود نگران شدم مشکلی پیش نمیاد؟

ن بابا ! من ۱۱۸۳ بودم ی دونه ست

من 7710 بودم ی قل دارم😍😂

خیر من ۱۳۰۰ بود

من توچهارهفته بچه اولم ۵۷۰۰ بودولی یکی بود دوقلونبود

نه من ۴۸۰۰ بود

بله احتمالش هست حتما برو سونو تو همین هفته ها

سوال های مرتبط