دست چپی ها قشنگ ترن
بستگی ب خونتون داره . همش قشنگه . بالا سمت راستی ابهتش بیشتره . سمت چپیه انگار بر خونه مجردیه ... پایینیاام خوبن
چپی یا بالا و پایین عشقن اصن🥹❤️
دوتا سمت راستی
پایین چپ قشنگه
بجز کوسن هاش
مبل گرد رو دوست ندارم اصلا نمیتونم چیدمان کنم
بالا سمت چپی
بالا راستیه
بالا چپ
سمت چپ پایین و بالا نیاز به فضای بزرگ داره ولی سمت راستی ها جمع و جور تره
من مبلام تقریبا شبیه سمت راست پایین هستش
بالا چپ
دوتا بالایی
یکی سومی ولی کوسن هاش قشنگ نیست
همشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.