۱۴ پاسخ

دست چپی ها قشنگ ترن

بستگی ب خونتون داره . همش قشنگه . بالا سمت راستی ابهتش بیشتره . سمت چپیه انگار بر خونه مجردیه ... پایینیاام خوبن

چپی یا بالا و پایین عشقن اصن🥹❤️

دوتا سمت راستی

پایین چپ قشنگه
بجز کوسن هاش
مبل گرد رو دوست ندارم اصلا نمیتونم چیدمان کنم

بالا سمت چپی

بالا راستیه

بالا چپ

سمت چپ پایین و بالا نیاز به فضای بزرگ داره ولی سمت راستی ها جمع و جور تره

من مبلام تقریبا شبیه سمت راست پایین هستش

بالا چپ

دوتا بالایی

یکی سومی ولی کوسن هاش قشنگ نیست

همشون

سوال های مرتبط