کدوم قشنگه؟؟؟
#شیرخشک
#گهواره
#کودک
#واکسن

تصویر
۱۶ پاسخ

گل سرخ

همش
مونده کجابزاری که با رنگای اونجا بگیره

قلم ابی ها و پایین راست

اولی سمت چپ فیروزه ای و پایینش گل صورتی بهاری داره

ازبالا اولی وسومی پایین اولی و سومی

من آبی

از سمت چپ گل آبی فیروزه ای و پایینیش

قلم ابی

همشون قشنگن 🥰

سمت چپ بالاییی

هر کدوم به‌دکور خونت میاد بگیر

من پایینی سمت راست و آبی بالایی رو میپسندم

پایین اولی سمت چپ

از سمت چپ گل ابی و صورتی که بالای همن

چقدر ازینا دوستدارم ولی گرونه🥲 همه شون خوشگله

از بالا وسطی

سوال های مرتبط

مامان 💞علی💞 مامان 💞علی💞 ۱ سالگی
مامان ⭐ دایـــان ⭐ مامان ⭐ دایـــان ⭐ ۱ سالگی