اونت
اونت بهتره ولب منم پسرم فربگ رو راحت گرفت هیچی دیگه نمیگیره
اونت
بنطرم فریگ
من اونت خریدم ولی هیچی بیبی لند ارتودنسی نیست پسر من اونت نمیخوره جاش بیبی لندرا عالی میگیره
اونت بگیر
فریگ خیلی زود سرش باد میکنه و بلااستفاده میشه
اونت بهتره
من همه اينارو گرفتم ، اونت خيلي خوبه راحت دخترم قبول كرد ولي نزديك ٦ ماه كه رسيد قاب دور پستونك انگار كوچك بود مي كرد داخل دهنش خطرناك بود.
ولي فريگ يكم سريش گندست مي خوره اوق مي زنه .
جايگزين اونت هي اور شي سفيد رو گرفت .
والا من فریگ گرفتم
اونت بگیر فریگ ارتودنسی نیست
اونت هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.