۵ پاسخ

بچه منم

دکتر به من گفت تا 10 روز طبیعیع

یه روز يبوست حساب نمیشه

تا سه روز طبیعیه

نه طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان الماس و تو دلی مامان الماس و تو دلی ۱۳ ماهگی
مامان دلماه 🌙🫀 مامان دلماه 🌙🫀 ۱۶ ماهگی