۱۰ پاسخ

وای شیدااا😩😩دختر منم خیلی نق نق و اصن خوابش سبک
درست حسابیم وزن نگرفته خیلی اعصابم خورده😭😭😭ب پروتین گاویم حساسیت داره

کاری نمیشه کرد باید بذاری تا نق نقاش تموم شه ی روزی شاید 😫
شاید رفلاکس داره اگه خوابش سبک و کمه و نشونه های دیگه رم دارع...ببرش دکتر دارویی چیزی بده شاید بهتر شه
منم دخترم رفلاکس شدید داره.بردمش دکتر دوهفته پیش دارو داد بهش خوابش بهتر شده الان به نسبت قبل...گریه هاشم یکمی کمتر شده ینی حداقل مث قبل که از صب تا شب گریه میکرد نیس ...ی تایمایی بیشتر اذیت می‌کنه

پسر من دقیقا همینجوره،،، دیروز رفتیم دکتر آبرو برام نزاشت اینقدر که گریه کرد،،، نه بغل میخواد نه رو زمین می‌خوابه فقط میخواد بزاریم ش تو پتو و تابش بدیم ،،، پتو نباشه اینقدر گریه میکنه که کبود میشه

من دوتا پسرام همین بودن و هستند
بعضی بچه ها ذاتشون همینه
پسر اولم هرروز میگفتن برا دلشه برا دندونشه برا فلانشه اما هیچیش نبود
تا امروز که۵سالشه این اشک رو چشماش خشک نشده این نق زدنا کم نشده داداششم اضاف شده

پاشنه

کف پاشو با انگشت شستت از پاسخ به سمت پنجه ماساژ بده اگه کولیک یا درد شکمی باشه آروم میشه

پسر منم همین بوده الان کمتر شده رادیو رو روشن میکردم رو قسمت پارازیت میذاشتم کاملا آروم میشد،صدای سشوار یا جارو برقی هم آرومشون میکنه

عزیزم قنداق کن بخوابن اونا خستن ک نق میزنن بچهای منم همینجوری بودن

یکمی استامینوفن بهش بده شاید جایی از بدنش درد میکنه با روغن بچه شکم و پاهاش و کمرش ماساژ بده لباساش نگاه کن شاید یه مورچه ای چیزی به تنشه

شاید شکم دردی نفخی رفلاکسی چیزی داره یا بدنش درد میکنه

سوال های مرتبط