۸ پاسخ

کباب تابه ای لا پلو 😁باره اوله میخام درست کنم

استامبولی از دیشب سالادم درست کنم میزارم یخچال شوهرم امد خونه بخوره ظهر میرم خونه مامانم انشاالله😁😂

کباب درس کردم

دلمه فلفل الان آب قط شد همینجوری نشستم

سلام هیچی
نصاب باید بیاد یخچال نصب کنه

یا تن ماهی میخوریم
یا بیرون بر😁

من قرمه سبزی گذاشتم😉

مرغ سرخ کنم توش گوجه بریزم

سلام
نمی‌دونم

سوال های مرتبط