۶ پاسخ

اگه بچه آرومیه نگیر فقط به پهلو‌بزار دراز بکشه برا آروغ

از ۲۰ روزگی یا یه ماه کم کم کمتر میشع دستوییش الان پسر من دوماهو نیمشه روزی یه بار نهایت چی بشع دوبار دفع داره
آروغم اولا سخت میزنن بچه ها پسر من به زور میزد نیم ساعت می‌کشید حتی ولی الان دوبار میزنم میزنم یا برمیدارم میشونمش رو پام خودش میزنه

تا،چهار ماهگی باید اروغشو بگیری

باید تا 6ماهگی آروغ بگیری نگیری دل درد میشه خودت اذیت میشی

دختر من بعد از یک ماهگی روز یبار پی پی میکنه
تا الانم دارم آروغشو میگیرم

1ماه به بعد تعداد دفعش کمتر میشه

سوال های مرتبط

مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ مامان خوشگلم👰‍♀️♥️ ۱۵ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی