اگه بچه آرومیه نگیر فقط به پهلوبزار دراز بکشه برا آروغ
از ۲۰ روزگی یا یه ماه کم کم کمتر میشع دستوییش الان پسر من دوماهو نیمشه روزی یه بار نهایت چی بشع دوبار دفع داره
آروغم اولا سخت میزنن بچه ها پسر من به زور میزد نیم ساعت میکشید حتی ولی الان دوبار میزنم میزنم یا برمیدارم میشونمش رو پام خودش میزنه
تا،چهار ماهگی باید اروغشو بگیری
باید تا 6ماهگی آروغ بگیری نگیری دل درد میشه خودت اذیت میشی
دختر من بعد از یک ماهگی روز یبار پی پی میکنه
تا الانم دارم آروغشو میگیرم
1ماه به بعد تعداد دفعش کمتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.