خانما تو تهران کجا آزمایش سلفری دادین؟ قیمتش چقد بوده

۶ پاسخ

آزمایشگاه دنا 13تومن

آزمایشگاه فردا در فرمانیه انجام دادم بیمه تکمیلی داشته باشی و تحت پوشش ژنتیک باشی در بیمه تکمیلی با بیمه تکمیلیت حساب می‌کنند.

من اندیشه شهریار دادم ، ۹ اسفند ، ۹ میلیون شد

من تو رسالت دادم تقریبا دوماه پیش بود 10/500 شد

ادیب نیروهوایی۸۹۰۰،بیشتر آزمایشگاهها نمونه رو نیفرستم جای دیگ،فرقی نمیکنه کجا برید،از ازمایشگاه بپرسید بهتون‌میگ کجا میفرستن

سلام من تو تبریز اسفند ماه دادم دوازده میلیون گرفتن

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان گلی و تودلی👶 مامان گلی و تودلی👶 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هرمان و نخود مامان هرمان و نخود هفته بیست‌ویکم بارداری