سزارین بعداز عمل چقدر داره

۶ پاسخ

دردش زیاده والا 😑دومی بود یکم سخت بود

من سزارین اولم باشیافت اوکی میشی نگران نباش

درد قابل تحمل البته گاهی من دردم شدیدتر میشد ولی شیاف میذاشتم آروم میشدم غول وحشتناکی نیست که فکر میکنیم

اصلا از سزارین نترس ، برای منکه خیلی راحت بود

منم دومی سخته بود خیلی ولی سوی راحت بود

من تازه سزارین شدم خواستم بگم که نگران دردش نباش. درد قابل تحمل. واقعا چیز خاصی نیست

سوال های مرتبط

مامان ایلماه 🧿🎀🫀 مامان ایلماه 🧿🎀🫀 ۱۲ ماهگی