۷ پاسخ

آپتامیل میدم

من نان ۱ و نان ar میدم چون رفلاکس داره ترکیب میکنم اول سینه خودمو میدم بعد نیم ساعت اگر گشنش بود دیگه شیر حل میکنم واسش
دیگه هر زمان بخواد میدم بهش خیلی گیر اینکه چند بار بدی و چقدر بدی نباش دکتر بچم گفت هر چی نیاز داشت بده
خود مادر می‌دونه بچش چقدر نیاز داره
بنظرم الان یه درجه یه درجه حل کن یعنی ۲۰ اگر دیدی بازم گشنشه دوباره یه درجه دیگه حل کن
من اولاش این کارو میکردم الان بهش دو درجه میدم
بعد بعضی وقتا که نمیتونم شیر بدم خیلی خسته و بی حالم واسش ۴ درجه یعنی ۸۰ میل حل میکنم این در صورتی هست که اصلا نمی‌خوام شیرمو اون ساعت بدم بهش

دکتر دخترم شیر خشک ماجان براش نوشته
چون دخترم با وزن دو کیلو به دنیا اومد گفت این شیر خشکه رو حتما روزی دو سه بار بدم

تقریبا سه یا چهار وعده ببلاک میدم

گلم اپتامیل بده اول دوبار در روز صبح و شب
بعد یکی درمیون شیر خودت و شیر خشک
اما بلافاصله نده

۱وعده روز۱وعده هم شب نان ای ارمیدم

من دیروز خریدم بدم نان بالا اورد بدمیخورد

سوال های مرتبط