من یه بار ببلاک جعبه ای گرفتم همون ۴۰۰ گرم بود ولی وقتی ریختمش تو قوطی خودش جا نمیشد😏
همشون 400 گرمه
ولی از نظر ما انگاری پر و خالیه
ومن نان میدم حس میکنم قوطی نصفس😐
رو همشون زده ۴۰۰ گرم ولی اپتامیل پرونترا خیلی پره تا سرش ولی من اپتامیل پی دی اف هم دادم پر بود فک کنم شیرخشک با شیرخشک فرق داره بخاطر همون اونطوریه وگرنه هموشون ۴۰۰ گرمن
همه ۴۰۰ گرم
هیچکدوم 😂😂😂همشون سر خالین
همشون 400 گرمن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.