برای زایمان طبیعی هم دکتر باید نامه بده؟؟؟

۵ پاسخ

واسه من که هنوز دردم نگرفته دیگه دکترم نامه داد گفت شنبه بیا بستری شو

آره واس من نامه داد

اگر تحت نظر پزشکی هستی و می‌خوای خود پزشکت بیاد بالا سرت اره باید دکترت نامه بده اما اگه تحت نظر بهداشتی هروقت دردت گرفت برو بیمارستان نیازی به نامه نیست .

نه نیازی نیست بیمارستان گفت هرموقع دردت گرفت بیا تشکیل پرونده میدی همون موقع

نمی‌دونم من خودم رفتم بستری شدم 🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری