واسه من که هنوز دردم نگرفته دیگه دکترم نامه داد گفت شنبه بیا بستری شو
آره واس من نامه داد
اگر تحت نظر پزشکی هستی و میخوای خود پزشکت بیاد بالا سرت اره باید دکترت نامه بده اما اگه تحت نظر بهداشتی هروقت دردت گرفت برو بیمارستان نیازی به نامه نیست .
نه نیازی نیست بیمارستان گفت هرموقع دردت گرفت بیا تشکیل پرونده میدی همون موقع
نمیدونم من خودم رفتم بستری شدم 🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.