۱۰ پاسخ

من از ۱۴ هفته میخورم.از ۱۹ هفته هم هپارین میزنم،وزنش اخرین بار ک ۲۴ هفته رفتم ۶۶۸ بود فکر کنم

من شبی ۲ تا میخورم وزن بچم تو ۳۰ هفته ۱۵۰۰ بود

من‌از سونویNt میخورم
اخرین سونو ۲۹ هفته و یک روز ۱۳۲۰ گرم بود

من دو هفته س قطع کردم ب خاطر زایمانم، وزن هر قل ۳۴ هفته و ۱ روز نزدیک۲۳۰۰

اسپرین ارتباطی با وزن نداره که

من می خورم 28 هفته 1260 گرم هست ولی فک نکنم ربطی داشته ق

من میخورم و تو سی و دو هفته وزنش 1998 بود

من … تو سی هفته و دو روز وزنش ۱۸۴۶

من دخترم ۳۷ هفته و ۳ روز دنیا اومد وزنش ۳/۵
ربط نداره به وزن

من میخورم، وزنش جدیدا نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۹ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۹ ماهگی
مامان بیمه حضرت عباس مامان بیمه حضرت عباس ۷ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۱۰ ماهگی
مامان جاناورادمان💋❤️ مامان جاناورادمان💋❤️ ۶ ماهگی