من دختر بزرگم ک دو سالشه از اول تلوزیون دید اینام میبینن
نه عزیزم اصلا خوب نیست اگه عادت کنن بزرگ بشن همش میخان نگاه کنن من چون از اول نزاشتم نگا کنه الان حتی اگه روشن کنم هم نگاه نمیکنه پسرم ،زیر دو سال ممنوعه و باعث میشه بزرگ بشن تمرکز نداشته باشن ،یه جای دیگه خوندم اگه زیاد تلویزیون ببینن وقتی کوچیکن ممکنه بزرگ بشن علائم اوتیسم داشته باشن ،اصلا نزار نکا کنن گلم واقعا خوب نیست
منم دخترم همش نگا میکنه😐😐 باباش همش میبرتش جا تی وی آروم میشه نگا میکنه برا خودش،😐
همه میگن خوب نیس ولی من همش میگم چ عیبی داره چی میشه آخه مگ😫
عزیزم تلویزیون برای زیر دوسال ممنوعه
برااین سن اصلا خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.