سلام خانوما بچه های شما هم نگاه تلویزیون میکنن؟

۱۰ پاسخ

سلام ، پسر بزرگم از سه چهارماهگی عادت کرد ، میذاشتمش رو نی نی تاب ، جلو تلویزیون ساکت میموند ، اون زمان درگیر فضای مجازی نبودم اصلا این نکته که نباید بچه تلویزیون ببینه رو نمیدونستم ، الان ۱۳ سالشه . به موقع حرف زد ، به موقع راه افتاد ، تو کلاس درسش همیشه خوب و عالی یه و تو درس و مدرسه جز نفرات برتره ، حالا اینکه میگن اختلال ایجاد میکنه ، توی حرف زدنشون مشکل ایجاد میکنه ، دیگه نمیدونم . پسر دومم کلا اشتیاق به تلویزیون نداشت و منم تا شش ماهگی نذاشتمش جلو تی وی ، ولی بعد ۶ ماه کم کم نگاه میکرد ،ولی کلا علاقه نداشت مثل داداشش، اینم الان نزدیکه ۷ سالشه ،مشکلی ندیدم .

خب تو اتاق خواب که تلویزیون نباشه بخوابانید زوده الان که

اره هر جوری بخوابونم میچرخه سمت تی‌وی
مجبورم همیشه خاموش کنم

سلام عزیزم بهتره تلویزیون رو روشن نکنین تا نگاهش ب تی وی نیفته،
موزیک مناسب سنشون پلی کنین کم کم ب صداش عادت می‌کنه و براش آرامش بخشه

آره صبح که بیدار میشن باید بزنم شبکه پویا

بله ☹️

من خیلی نمیزارم نگاه کنه ولی هر وقت میدم دست باباش کارتون براش می‌زاره که گریه نکنه 😒

مناسفانه بله

بله متاسفانع عاشق تی وی

پسر من عاشقشه اصلا نمیدونم چیکار کنم همش میخواد ببینه و مجبورم بذارم ببینه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۸ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی