سلام ، پسر بزرگم از سه چهارماهگی عادت کرد ، میذاشتمش رو نی نی تاب ، جلو تلویزیون ساکت میموند ، اون زمان درگیر فضای مجازی نبودم اصلا این نکته که نباید بچه تلویزیون ببینه رو نمیدونستم ، الان ۱۳ سالشه . به موقع حرف زد ، به موقع راه افتاد ، تو کلاس درسش همیشه خوب و عالی یه و تو درس و مدرسه جز نفرات برتره ، حالا اینکه میگن اختلال ایجاد میکنه ، توی حرف زدنشون مشکل ایجاد میکنه ، دیگه نمیدونم . پسر دومم کلا اشتیاق به تلویزیون نداشت و منم تا شش ماهگی نذاشتمش جلو تی وی ، ولی بعد ۶ ماه کم کم نگاه میکرد ،ولی کلا علاقه نداشت مثل داداشش، اینم الان نزدیکه ۷ سالشه ،مشکلی ندیدم .
خب تو اتاق خواب که تلویزیون نباشه بخوابانید زوده الان که
اره هر جوری بخوابونم میچرخه سمت تیوی
مجبورم همیشه خاموش کنم
سلام عزیزم بهتره تلویزیون رو روشن نکنین تا نگاهش ب تی وی نیفته،
موزیک مناسب سنشون پلی کنین کم کم ب صداش عادت میکنه و براش آرامش بخشه
آره صبح که بیدار میشن باید بزنم شبکه پویا
بله ☹️
من خیلی نمیزارم نگاه کنه ولی هر وقت میدم دست باباش کارتون براش میزاره که گریه نکنه 😒
مناسفانه بله
بله متاسفانع عاشق تی وی
پسر من عاشقشه اصلا نمیدونم چیکار کنم همش میخواد ببینه و مجبورم بذارم ببینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.