۱۰ پاسخ

۱۸ هفته خوبه

۱۸ هفته تموم شد برو به نظرم منم همون موقع رفتم

خوشیحالتون ما خوزستان انتی ۳۵۰۰ غربالگری ۷تومن آنومالی ۵تومن 🥲🥲🥲

وارد 18 شدی برو
دو هفته هم صبر کن
منم الان خودمو بزور نگه داشتم تا وارد 18 بشم و یه بار برم
سونو گرافی من انومالی با بیمه 1/800 گفت

من الان ۱۶هفته و چهار روزمه، دکتر برای هشت اردیبهشت نوبت داده بهم

خدایا چقدر زیاد شده من ۱۶ تعیین جنسیت رفتم ۵۰۰ نه ۱۷ هفته و چندروزم میتونی بری

دل تو دلم نیست روزا رو میشمارم اگه ۱۷ رو تموم کنم اوکی باشه میرم اگه هم بگه ۱۸ تموم بشه که شنبه میرم تعیین جنسیت

۱۸ هفته و مثلا ۲ روز که شدی یعنی ۱۸ رو پر کردی برو

دکتر من گفت ۱۸ تموم شد منم نرفتم هنوز

من دکتر ۱۷ هفته گفته برم

سوال های مرتبط

مامان دخملیا✨ مامان دخملیا✨ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد