۱۸ هفته خوبه
۱۸ هفته تموم شد برو به نظرم منم همون موقع رفتم
خوشیحالتون ما خوزستان انتی ۳۵۰۰ غربالگری ۷تومن آنومالی ۵تومن 🥲🥲🥲
وارد 18 شدی برو
دو هفته هم صبر کن
منم الان خودمو بزور نگه داشتم تا وارد 18 بشم و یه بار برم
سونو گرافی من انومالی با بیمه 1/800 گفت
من الان ۱۶هفته و چهار روزمه، دکتر برای هشت اردیبهشت نوبت داده بهم
خدایا چقدر زیاد شده من ۱۶ تعیین جنسیت رفتم ۵۰۰ نه ۱۷ هفته و چندروزم میتونی بری
دل تو دلم نیست روزا رو میشمارم اگه ۱۷ رو تموم کنم اوکی باشه میرم اگه هم بگه ۱۸ تموم بشه که شنبه میرم تعیین جنسیت
۱۸ هفته و مثلا ۲ روز که شدی یعنی ۱۸ رو پر کردی برو
دکتر من گفت ۱۸ تموم شد منم نرفتم هنوز
من دکتر ۱۷ هفته گفته برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.