۴ پاسخ

عزیزم آخه ماه آخر بچه می‌ره تو لگن شکم ب پایین کشیده میشه مثل ماه های پایین سفت و تیز و ب سمت بالا نیس

اره میاد تو لگن

من حس میکنم شکمم داره کوچیک میشه 🤔

شکم من مدام سفت میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجومهران مامان جوجومهران ۵ ماهگی
مامان سایدا مامان سایدا ۸ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۷ ماهگی
مامان .... مامان .... روزهای ابتدایی تولد