بعد دو سالگی کم کم یادش بده
من دخترم از یک سالگی با خودم میبرم دستشویی هر روز جیش پی پی میکنه من فقط بیرون برم پوشک میکنم خودم هر ۲۰ دقیقه میبرمش دستشویی
هنوز خیلی کوچیکه عزیزم
اول باید بتونه بگه جیش
معمولا بیشتر از 2سال از جیش میگیرن
وقتش که بشه ، خودش میگه
الان پسر من به محض اینکه پیپ میکنه ، میره خشک کن برمیداره ، دست منم میگیره ، میبره سمت دسشویی
الان تو این سن خیلی زوده
از الان میحواییاد بدی زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.