۲ پاسخ

رفلکس داره دختر من شیر ای ار میخورد بهش نساخت بعد هربار شیر به حجم زیاد بالا می اورد و یبوست شدید گرفت به همین علت شیرش و عوض کردم گیگوز سبک تره گرفتم اما توی بالا اوردن کمی بهتر شد ولی خوب نشد رفلکس داره بعد شیر از یک ماهگی یک ساعت نگه میداشتم تا بالا نیاره خیلی روزای سختی بود تاره الان کمی بهتر شده ببست دقیقه نگهش میدارم علایم رفلکس هم خس خس سینه دماغ کیپ هم هست باید قطره بینی سدیم کلراید بریزه تا وا شه بتونه شیر بخوره به این علایم توحه کن

اگه رفلاکس داره باید ar بدی

سوال های مرتبط