۶ پاسخ

بیمه بیکاری برای چه زمانی هس
برای استخدامیاس فقط؟؟
من مدرسه کار میکردم الان دارم حقوق مرخصی زایمان میگیرم

کپی شناسنامه خودت با فرزند و گواهی پزشک
اونارو ببر یا بیمه یا کافی نت برات اپلود کنه
اما بیمه ببری بهتره
مقدارشم که ۲سوم حقوق میدن
مثلا اگه میانگین۲۰تومن ۳ماه اخر گرفته باشی حدودا ۱۳تومن میریزن
معیارشونم فقط ۳ماه اخره حقوقه

دیگه نمیخواید برید سرکار؟ خودتون اینجور میخواید؟

قراردادت تا کی بود ؟!سال جدید که قرارداد نبستیم بعدم مگه نباید مدارک رو اپلود کنی خودت تو سایت؟!فقط اگر زحمتی نیست میتوتی نامه عدم نیاز رو بگی متنش چی بود

منم تازه اقدام کردم رفتم قراردادم با نامه عدم نیاز رو دادم اداره کار پرونده تشکیل داد گفت زنگ میزنیم که بیای پرونده رو ببری بیمه بعدش رو نمیدونم دیگه

منم میخوام بدونم

سوال های مرتبط