۸ پاسخ

شیاف پروژسترون هم استفاده میکردم از اول بارداری تا هفته ۲۴

مال من تو سونو ان تی سرراهی بود اومدم خونه استراحت مطلق کردم از توالت فرنگی استفاده کردم نزدیکی‌نداشتم ، پله بالا و پایین نکردم زیاد سرپا نموندم ،چیز‌سنگین بلند نکردم همش دراز کشیدم رفتم سونو انومالی گفت لولایینگ هست یعنی پایینه ،دوباره رعایت کردم هفته ۲۴گفت خدا‌رو شکر‌رفته کامل بالا

فقط استراحت

خوبه خدارو شکر سن بارداریت رفته بالا
یه چند هفته فعالیت سنگین نکن که خیالت از تشکیل ریه اش راحت شه

استراحت کن فقط
دوتا از دوستام جفتشون پایین بود ۲۸ هفته ب بعد رفت بالا

استراحت مطلق نداده بهت؟

هیچی جفتت اونجا چسبیده دیگه.فقط باید رعایت کنی کار سنگین نکنی، خم و راست نشی، زیاد راه نری، تا جایی که میدونم رابطه هم خطر داره

دست دکتر نیست جانم
خودش باید بره بالا و ماههای اخر کم‌کم میره بالا .
من بچه اولم جفت پایین بود تا اخر هفت ماهگی

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی