استراحت کن ، خم و راست نشو و چیزی بلند نکن و خیلی سرپا واینسا منم تا ۲۴ هفتگی پایین بود بعد رفت بالا
شیافت فق ی بسته استفاده کردم دکترم گف چون باعث یبوست میشه اینجوری بیشتر بهت فشار میاد
جوجت ک بزرگ تر بشه تکوناش بیشتر بشه میکشه بالا جای نگرانی نیس
من از نه هفته پایین بود ولی 18هفته رفته بود بالا
این چن هفته اصلا پله و پیادع روی نرفتم توالت فرنگی استفاده کردم فق واس غذا و ی وقتایی ظرف شستن بلند میشدم
عزیزم باید استراحت لنگی داشته باشی
شیاف پروژسترون هم استفاده کن اگه دکترت داده
مامان جون استراحت داشته باش ،چیزای سنگین تر از یک کیلو بلند نکن،رابطه اصلا نداشته باش،پله بالا پایین نکن،مسافرت نرو .اینا رو دکترم بمن گفت ولی نمیدونم خوب شدم یا نه😪۲۳ روزه استراحتم اما نسبی
منم جفت ام پایین
دکتر بهم استراحت نسبی داده نه مطلق
کارهای سبک انجام بده،پیاده روی و ایستادن طولانی مدت نداشته باش پله نرو
سعی کن بیشتر دراز بکشید تو هفته های دیگ گفت میره بالا
اولا ک اصلا نترس منم دیشب فهمیدم جفتم پایین هست. چیز سنگین برندار و استراحت کن. پله هم زیاد بالا پایین نکن. دکتر ب دوستم ک هم هفته شماست گفته هیچ جای نگرانی نداره و بقیه هم گفتن ک بعداز مدتی رفته بالا
حتما استراحت کن و ببین دکترت چی میگع
روی خودت اصلا فشار نیار خم و راست نشو پله بالا پایین نرو زیاد دیگه استراحت میگن همه چیزو باید رعایت کنی که ایشالله زود خوب بشی
منم جفتم پایین هست و گاهی واژنم تیر میکشه. ولی خیلی تحرک دارم 😪 و تو ماشین زیاد میشینم
استراحت کن ولی نه مطلق،فعالیت سنگین انجام نده
با بزرگ شدن شکم جفت میره بالا
چاره اش فقط استراحت مطلق یعنی فقط برای سرویس هفته ای یه بار حموم برای غذا خوردن بلند شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.