۹ پاسخ

من ۲/۵🥹😍

دکتر منم گفته شنبه برم که نامه بستری بهم بده برم بره زایمان
شنبه میشم 39هفته و1 روز ولی طبق سونو ان تی میشم 39هفته و 6 روز

چقدر خوشگلی شما😍
چ لباس زیبایی♥️

ای جان بسلامتی
اسم پسر منم دیار و ۲/۲ بدنیا میاد😍

به سلامتی🥹💐

من ۲.۶

سزارین میشی عزیزم ؟نینت وزنش چقده

کدوم بیمارستان میخواید زایمان کنید ؟

من یه روز بعد شمام😍

سوال های مرتبط

مامان دوفندق وآرکان مامان دوفندق وآرکان ۹ ماهگی