خانوما اتاق نینی کی چیدین از الان زوده بچینم؟

۲۰ پاسخ

اگ وسایلش تکمیل چرا نچینب

من دیروز خریداش تموم شد از امروز میچینم

من انقد هولم که ۳..۴ ماهه بودم چیدم 😂

والا من هفته ی پیش چیدم وقتی آمادن وسایلاش چرا نچینی عزیزم

بچین و هی برو ببین و عشق کن ☺️😍

اگ تکمیله بچین سنگین میشی سخت میشه
منم نچیدم چون سرویس چوبش اماده نیست

من تازه الان دارم میچینم خیلی اذیتم سنگین شدم کار کردن برام سخت شده

منی که هنوز نچیدم😂🤦🏻‍♀️

من بودم میچیدم
چون الان خیلی سنگین شدم و حال کار کردن و چیدن اصلا ندارم

من قبل از عید چیدم خیلی دیر شده بود سنگین شده بودم سخت بود برام نذار برای هفته های آخر یواش یواش بچین که اگه چیزی کم و کسر بود تکمیل کنی

مگه چیدن اتاق هم قانون داره
عزیزم اگ همه چیت آماده س بچین هم خیالت راحت میشه هم هروقت میری اتاقش کلی ذوق میکنی

ن بابا زوده چی بچین هم خیالت راحته هم الان سبک تری

منم 34 هفته به بعد میچینم

من که هنوز نچیدم هم رنگ میخواد هم باید کمد دیواری بزنیم هنوز هیچکار نکردیم 😑

من اين روزا نقاش دارم و منتظرم سرويس چوبش اماده شه بچينم😫همه هم بدقول

من بخشی از وسایل رو چیدم نزار همه چیو روزای آخر برای خودمون سخت میشه نشست و برخاست

اگه تکمیله بچین چون یهو سنگین میشی👌🏻

من گذاشتم ۳۲,۳۳ هفته بچینم
الان زوده

من ک هنوز نچیدم

اره عزیزم زوده من گذاشتم 34هفته بچینم

سوال های مرتبط

مامان لیام😘 مامان لیام😘 هفته سی‌وچهارم بارداری