نی نی از دیشب تکون نمیخوره شیرینی هم خوردم به پهلو هم خوابیدم هیچی

۶ پاسخ

تو هفته ی شما منم دقیقا اینطوری بودم حرکات خیلی ریزی داشت بعد سه چهار روز دوباره جنب و جوش هاش شروع شدن

دکتر به من گفت در چنین شرایطی برو بیمارستان و یه ان اس تی بده

من چایی داغ امروز خوردم حرکت کرد.فکر کنم بچه سوخت

برو دکتر نوار قلب ازت بگیرن

خوردم

اب سرد بخور یا بستنی دراز بکش پهلو چپ دستتو بذار روشکمت ببین حس میکنی

سوال های مرتبط