سالم باشه .
بنظرم دختر هست.
آخه یه جا خوندم اگه پسر باشه .
قسمت. باسن ۳۰ درجه رو به بالا هست .
دختر زیر ۳۰ درجه هست .
سونو شما زاویه ای نمیبینم.
ضربان قلبش بالای ۱۴۰ هست؟
دختر بالای ۱۴۰ پسر زیر ۱۴۰.
البته باز استثنا تو همه چی وجود داره
دختره بنظرم
بنظرم پسره
به نظرم پسره
بنظر منم پسره.دکتر خودش بهت احتمالی نگفت مگه؟
حس میکنم پسر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.