خانمای متخصص بنظرتون نی نی چیه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سالم باشه .
بنظرم دختر هست.
آخه یه جا خوندم اگه پسر باشه .
قسمت. باسن ۳۰ درجه رو به بالا هست .
دختر زیر ۳۰ درجه هست .
سونو شما زاویه ای نمیبینم.
ضربان قلبش بالای ۱۴۰ هست؟
دختر بالای ۱۴۰ پسر زیر ۱۴۰.

البته باز استثنا تو همه چی وجود داره

دختره بنظرم

بنظرم پسره

به نظرم پسره

بنظر منم پسره.دکتر خودش بهت احتمالی نگفت مگه؟

حس میکنم پسر باشه

سوال های مرتبط

مامان جگر گوشه 😍 مامان جگر گوشه 😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس کوچولو🩷 مامان پرنسس کوچولو🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آراز و الارز مامان آراز و الارز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نارگیل🥥🧸 مامان نارگیل🥥🧸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان شازده🌨️ مامان شازده🌨️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته شانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ سالگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
مامان همتا وهانا مامان همتا وهانا ۳ ماهگی