۴ پاسخ

اگه یه شغل داعمی دارن بنویس

یکم صبر کن عزیزم زندگیمونو با این صبر کردنا به فنا دادن خدا ذلیلشون کنه همه زندگیمون به صبر کردن گذشته

اره ما هم‌تو‌این‌اوضاع نمیذاریم چون معلوم‌نیست چی بشه همین الان شرکتیا هم‌خونه نشینن

منم همچین وام هایی دارم واسه خودم ولی خب راس میگه یه ماه صبر کن ببین اوضاع جنگ چی میشه ادامه دار باشه شاید مردم نتونن اوضاع زندگی رو بچرخونن مگر اینکه طرف کارمند باشه و بدونی که حقوق هر ماهش میاد و یا پولدار باشه

سوال های مرتبط