۱۰ پاسخ

الان ک خودش میخواد حتما بگیرش منم پسرم دو سالگی خودش پوشک نخواست پ سریع اوکی شد و ادامه داد اصلا هم خطا نداشت

دقیقا الان عالیه من پسرم ۲ سالگی خودش دستشوییش میگفت وگرنه من میخواستم ۲ سال و ۶ ماهگی یادش بدم دیگه از همون دوسالگی هرموقع میگفت فورا میبردمش دستشویی و هربارم بهش بگو اگه دستشویی داشتی صدام کن با هم میریم یاد میگیره فکرکنم الان دوران طلایی از پوشک گرفتن هست وگرنه ۳ سالگی دیگه ب سختی یاد میگیره

دختر من دو ساله بود گرفتم راحتم بود
اکه از خودش آمادگی نشون میده بگیر

نه عزیزم چرازودباشه خیلی هم خوبه یادش نمیره

نه بابا اصلا زود نیست من دخترمو تولد دوسالگیش باز کردم

نه بابا خوبه دیگه دوسالگی موقع از پوشک گرفتنه هرچی بزرگتر شن سخت تر یاد میگیرن بخدا، منم پسرم یک سال و ده ماه بود خودش یاد گرفت دیگه پوشکش نکردم

اگر انقدر داره همکاری میکنه بگیر

بهترین زمان از پوشک گرفتنه هرچی دیرتر بگیری. سختیش بیشتر من از ۱/۵سالگی گرفتم دخترمو

خودش آمادگی داره دیگ چ بهتر بدون دردسر گرفته شده

خوبه که...بخاطر داداشش بوده احتمالا عادت کنه

سوال های مرتبط