اینم نی نی ما تو ۱۸ هفتگی که دکتر تشخیص دادن ی گل پسره

تصویر
۸ پاسخ

خداحافظی کنه جوجو رو

مبارکه عزیزم منم انتی بهم گفته ۷۰ درصد پسره ایشالا ک برا منم درست باشه خیلی استرسشو دارم اخه خیلیا میگن انومالی رفتن ی چیز دیگ گفته دکتر واقعا نگرانم

جفتتون سمت راست بود یا چپ؟

انشالله به سلامتی و با قدم مبارک به دنیا بیاد

مبارکه 😍

به به مبارک باش قدمش ،زندگیتون شیرین تر بشه🤲🥰

مبارکه منم هفته آینده باید برم سونو

به به مبارکه 💙🧿

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته سی‌وششم بارداری