پیش دبستانی مگه دولتی هم هست؟همشون غیرانتفاعیه دیگه🤔
من که تو تاپیکم گفتم نمیخوام ثبت نام کنم
احتمال زیاد اجباری نیست. حالا دارم تحقیق میکنم مطمعن شم
رفتم پرسیدم ۲۵ میلیون حالا جای معمولی اونم باید تا دی تسویه بشه
من زورم میاد. تق به توقی بخوره میخواد مجازی بشه
من میخوام بچه ام تو جمع باشه نه این که بشینه پیش من. تو خونه مجازی بخونه. اونم من همه کاراشو انجام بدم
اینم با این وضع گرونی اینترنت
اگه مطمعن شم اجباری نیست ثبت نام نمیکمم
مگه این که جای دولتی پیدا کنم
پیش یک ماهی ۳۵۰۰ میدیم
مهر که میرن پیش ۲ نمیدونم چقدر بشه
پیش ثبت نام کردم پنج تومن دادم
از شهریور که شروع بشه،باید هشتاد تومن بدم تو چهار قسط
خصوصی
من پیش ۱ پارسال ۱۸ تومن بود
منظورت پیش دو هست؟؟؟اونک خیلی وقته اجباریه
فقط پیش یک اختیاریه ک من نفرستادم الکیه
نیم اولیه ها امسال پیش دو هستن سال دگ کلاس اول
ولی بنظرم بچه ها پیش ۲ برن خوبه؛ واسه مدرسه اماده میشن
پارسال تو مدرسه ۱۴ تومن بود
امسال نمی دونم من الان ثبت نام نمی کنم چون یه مقدار پول میگیرن
بعد الان زوده مدارس اطراف ما بسته هستن
دقیقا مشکل منم هست نمیدونم چیکار کنم
بله ثبت نام میشه انجام بدی شنبه برو مدرسه ای که میخوای
سلام من رفتم چند روز پیش گفت ۳۰ تومن واسه پارسال بود امسال هنوز نرخ مشخص نشده
میدونم ۶۰-۷۰ تومن میشه
و همین تعطیلیام هست
ولی محبوریم چه میشه کرد ۲ ساله داره میره حیفه سال مهمشو نره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.