۱۵ پاسخ

نمیدونم چرا حس میکنم سرکارمون میزاری🥲😂

راستشو بخای نه اصلا 🫢🫢🫢

آره قشنگه روغن ریز بخر برای روغنا

بجز سماور همه رو بردار بزار تو کابینت قشنگتر میشه

روغنارو بریز توی روغن ریز
با اون ظرف چوبیا بذار توی سینی
اون شیشه رو هم بردار

عالیه. گه نیتونی روغن ریر بخر اون دوتا کناری هم رو بزار داخل سینی سماور اگع استفاده نمیکنی جمع کن

ی روغن ریز پیرکس بگیر عزیزم

از اینا

تصویر

به جز روغنا آره عزیزم
روغن ریز بخر براشون
اون قوطی نمکم همینطور

بله مرتبه و تمیزه برای روغنات روغن ریز بخر و واسه نمکم یدونه از اون بانکه های بخر یا اینکه به محض استفاده بزارش داخل کابینت بهتره از لحاظ چیدمان

روغن ریز بخر و‌بعد اون دوتا هم بذار تو سینی

بله عزیزم 😍

اره اون دوتا رو هم بذار داخل سینی

اره تمیز ومرتب

از چه لحاظ عزیزم؟

سوال های مرتبط