بچهاتون همسن دختر منن چهاردستوپا میرن؟

۱۳ پاسخ

نههههه

دختره من سینه خیز میره ، نه میتونه بشینه و نه چهار دست و پا میره
زیر بغلشو بگیرم روی پاهاش میتونه وایسه

آره میره

باید بذاری به شکم در طول روز بعد از پشت پاهاشو خم کنی رو زمین بعضی بچه ها اصلا چهار دست و پا نمیرن یهو بلند میشن

نه نمیره

اره میره

معمولا اونايي ك بچه هاشون تپلترن ديرتر بعضي حركاتو ميرن

ن نمیره حتی سینه خیزم نمیره

پسر من‌هنوزم نمیره

نه دختر من نمیره

بله میرع

بله میره

نه فقط سینه خیز

سوال های مرتبط