سلام . خانما شما حرکات نینیتون چجوریه؟ خیلیه یا کم ؟

۸ پاسخ

هر روز تکون میخوره
یه ساعتایی زیاد میشه حرکتاش
یه ساعتایی هم کم

خوبه خداروشکر

هر روز یه مدله یه روز کم یه روز زیاد

روزانه تکون می‌خوره
گاهی کمتر گاهی بیشتر

بعضی روزا زیاد بعضی روزا کمتر

یه روز کم یه روز زیاد

برا من بیست و چهارب تکون میخوره

هرازکاهی زیاد هرازکاهی هیچی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری