۷ پاسخ

من دکترم خدیجه علی تبار بود به شدت راضی بودم و کلینیک اصفهان زایمان کردم خیلی راضی بودم

من ۴سال پیش مهرگان بودم پیش زهرا انصاری و به شدت راضی این زایمانمم میخوام برم پیشش چون دستش سبکه و زودسرپا میشی....البته هر بدن با بقیه فرق می‌کنه و متفاوته

دکتر یگانه تو زهرای مرضیه راضی بودیم ازش

من بیمارستان اصفهان هنجنی میومد اون موقع

زهرای مرضیه
مریم محمد بیگی

من بیمارستان اصفهان زایمان کردم، از بیمارستان راضی بودم از دکترم نه

من دکترم مهنازارشدی بود بیمارستان اصفهان.راضی بودم‌ سه سال پیش

سوال های مرتبط