سلام دوستان کسی تفسیر آزمایش بلده؟؟؟



شیرخشک.فرزندپروری

۵ پاسخ

منم انگار درگیر شدم شما کجاتون بود

سلام عزیزم خوبی میشه کمی از شیمی درمانی و بعدش بهم بگین

سلام عزیزم خوبی برات توروبیکافرستادم

وایننننننن

تصویر

این یکی هرکس می‌تونه ممنون میشم تفسیر کنه برام

تصویر

سوال های مرتبط

مامان بردیا جون مامان بردیا جون ۴ سالگی