چخبره ۳۷۰۰ انداختن بهت
تو سیسمونی فروشی نگاه میکردم از ۲۱۰۰ داشت تا ۲۵۰۰ بیشتر نبود کمتر م نبود
۱۹ تیکه و ۲۰ تیکه
۱۹۰۰
من سیسمونی فروشی سمت خودمون پرسیدم از 1900 شروع میشد
من دی ماه اینا 2900 گرفته بودم
خوب گرفتی قیمتش همینه، مبارکش باشه
من ۲۹۰۰ رفتم ی جا ۲۹۰۰ بود نگرفتم بعد چند روز رفتم گفت شده ۳۵۰۰ بعد رفتم ی جا دیگ گفت هنوز ۲۹۰۰
قیمت بستگی ب برند و جنسش داره
من نیلی گرفتم ۴۲۰۰ و ۱۳ تیکه کاربردی داره
همین قیمته بعد از عید خیلی گرون شد.طزح های جدیدش یکم گرون تره طرح های قبلی یکم ارزون تره
همین قیمته
همین حدوداس مارک خوب و با کیفیتیه
من ۳۹۵۰ دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.