خانما شما سرویس ۱۹تیکه دنالو بیمارستانی چند خریدید من ۳۷۰۰فک کنم گرون گرفتم

۱۳ پاسخ

چخبره ۳۷۰۰ انداختن بهت

تو سیسمونی فروشی نگاه میکردم از ۲۱۰۰ داشت تا ۲۵۰۰ بیشتر نبود کمتر م نبود
۱۹ تیکه و ۲۰ تیکه

۱۹۰۰

من سیسمونی فروشی سمت خودمون پرسیدم از 1900 شروع میشد

من دی ماه اینا 2900 گرفته بودم

خوب گرفتی قیمتش همینه، مبارکش باشه

من ۲۹۰۰ رفتم ی جا ۲۹۰۰ بود نگرفتم بعد چند روز رفتم گفت شده ۳۵۰۰ بعد رفتم ی جا دیگ گفت هنوز ۲۹۰۰

قیمت بستگی ب برند و جنسش داره

من نیلی گرفتم ۴۲۰۰ و ۱۳ تیکه کاربردی داره

همین قیمته بعد از عید خیلی گرون شد.طزح های جدیدش یکم گرون تره طرح های قبلی یکم ارزون تره

همین قیمته

همین حدوداس مارک خوب و با کیفیتیه

من ۳۹۵۰ دیدم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری