۷ پاسخ

سلام عزیزم خوبی گلم نی نی خوبه 😍
عزیزم شما ک سزارین اختیاری بودی دکتر حقی تو نامه بستری بیمارستانت چی نوشته بود؟من صب میرم برا بستری تو نامم زده با احتمال سزارین!
گیر نمیده بیمارستان چون اختیاریه؟

بچه منم ۳۱۸۰ بود بعد الان شد ۳۱۰۰ نگران نباش ۱۰ روز اول کم میکنن بعد وزن میگیرن خوب شیر بده بهش نزار بخابه هر ۲ ساعت بیدارس کن اگه دیدی مک میزنه وایمیسته ولس نکن خسته شده بزار مک بزنه تا شیرت بیاد

اگه ۸۰۰ تا یک کیلو اضافه کنه عالیه
تند تند شیر بده عزیزم شیر اولیه آغوزه چربه برای بچه مثل طلا میمونه بچه نخورد هم با سرنگ بریز تو دهنش

سلام عزیزم مبارک باشه 🥰😍

چند هفته زایمان کردید؟

۴کیلو خوبشع

سلام مبارکه عزیزم 😍😍 کی زایمان کردی ؟؟

سوال های مرتبط

مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی