۲۵ ام تاریخش قشنگ تره
توی یه روز نباشه بهتره طبق تجربه بچه های داییم میگم که دختر و پسرن تو یه روزن الان که بزرگ شدن نوجوونن ناراضین از این وضعیت دوست دارن هرکدوم حشن جداگونه بگیرن
من دوست ندارم تو ی روز باشن هر کدوم باید جشن و تولد خودشونو داشته باشن
تو یه روز نباشن بهتره بزار هر کدوم روز خودشون رو داشته باشن
بذارتوی یه روزنباشن...هرکدوم روزخودشونوداشته باشن بهتره
بزارین تو یه روز
خیلی خوبه من جات بودم همون ۲۲ میزاشتم زایمان کنه بهترینه
منم تولدم ۲۲اردیبهشته
اتفاقا خوبه که اینجوری مثل هم میشن با دو یا سه روز ک کاری نمیشه همین کار رو بکن بنظرم
خیلی خفن میشه که😍 چه دقیق هم بودین🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.